tisdag 3 mars 2015

Att kliva upp tidigt idag var väl värt den trötthet som har släpat med under dagen. Nu har vi nya fina lavar i bastun och ett härligt golv. Sonen har premiärbastat och det fungerade alldeles utmärkt enligt honom.

Nya mattor att lägga på golvet i sovrummet hade jag också när huset väl var städat. Något som inte skedde av sig själv, men medan jag gick till återvinningen ett antal vändor med diverse skrutt och skräp dammsög sonen. För mig var det då bara att svabba av golven när jag kom hem igen. Sedan fick jag lägga ut de mattor som vävts till mig på beställning, i de storlekar och färger som passar perfekt i mitt sovrum. De är så fina!! 

Nu är en form lasagne på väg in i ugnen och jag ser fram emot lite tevetittande med sonen, ytterligare något avsnitt av Agent Carter kanske.....

Nya lavar och ny golvtrall, härligt!
Den lilla mattan passar utmärkt vid balkongdörren.

Jag fick även en lång matta som passar vid sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar