lördag 5 mars 2016

Nu kan det gå precis hur som helst. Antingen ligger jag däckad imorgon eller så lyckas jag skrämma bort den annalkande förkylningen. Mitt under mellon började min hals att göra ont....och det berodde inte på att jag sjöng med (blundade emellanåt).

Nu gör det riktigt ont när jag sväljer och jag känner mig allmänt hängig. Ont i huvudet har jag också...(nu är ju det i och för sig inte så ovanligt utan förkylning heller). Exberitox och en kopp te med honung.....hoppas det gör susen.

Jag brukar nämligen inte bli sjuk på lov, därför hoppas jag att det är lite skrämsel bara. Jag har ju planerat att ha fullt upp med att göra så lite som möjligt och det går ju inte om jag blir sjuk. Att bli sjuk räknas som fusk för då behöver jag ju inte ens anstränga mig för att göra ingenting....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar