söndag 14 oktober 2018

Söndag kväll, slappar i soffan och känner mig nöjd med mig själv. Helgen har varit snäll, jag har tagit några promenader, börjat tömma poolen men framförallt har jag kommit så långt i mina inskickade recept att jag kan börja räkna ner....hur underbart är inte det. Dessutom har jag hunnit umgås med vänner, vilken bonus. 

Nu är det kola, chutney, lite bakning, osttårta, en röra som passar till pepparkakor och förstås vietnamesisk creme caramel kvar. Det bör jag hinna laga till på kvällarna den här veckan om inget oförutsett inträffar. Håller tummarna att det går vägen.

Amerikansk morotstårta deluxe.


Minimorotstårtor.

Bakning på gång.

Promenadväder.

Härlig dag vid ån.

Härligt kladdig kaka.

Nuggets, nuggets, nuggets,,,,

Matlagning pågår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar