söndag 30 augusti 2020

Om ni ser någon som går som en skitnödig anka idag är det bara jag.....träningsvärken från helvetet har intagit baksidan av mina lår. Det gör att min gångstil den här dagen lämnar en hel del i övrigt att önska.

Tanken denna dag var egentligen att rensa gården från ogräs ännu en gång innan hösten....tillåt mig lägga av ett flatskratt. Hur tänkte jag där? Har jag inte lärt mig ännu vad som händer dagarna efter en stor ogräsrensningsomgång? Uppenbarligen inte....med tanke på att min träningsvärk oftast är värre två dagar efteråt bävar jag inför morgondagen. 

Så vad blir det då idag? Jo, tvätt, en promenad till återvinningen och lite inläsning av litteratur. Däremellan får soffan med tillhörande ryggrulle vara min bästa vän. Jo, jag ska göra en sak till och det är att snarast smörja in mina onda delar med mitt mirakelliniment från over there, det blir den röda tuben som det står ultra strength på...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar