måndag 25 juli 2022

Idag börjar min sista semestervecka för den här gången. Jag tycker alltid att lediga dagar går för fort men den här perioden har gått löjligt fort. Därför ska det slappas maximalt, jag ska verkligen gå all in när det gäller slappande. Det mest ansträngande jag ska göra är att ta nån promenad, möjligtvis tvätta lite men sen ska jag slappa. 

Ligger just nu och slötittar på repris från nattens stavhopp. Hisnar vid tanken på hur högt de hoppar. Alltså Duplantis med ett nytt världsrekord, 6 meter och 21 centimeter. Tänk att hänga där upp och ner i luften med en böjd stav för att sen segla över ribban. Hisnande är ordet och jag inbillar mig att det krävs en hel del mod för att lita på att staven inte går av. I alla fall till en början. Jag menar på en skala, hur kul skulle det vara att landa på skallen utanför matten...

Nåja här ska inte hoppas varken stavhopp eller ens jämfota. Istället ska jag nog se klart sista avsnittet av The Umbrella Academy på Netflix. Ja, det ska jag. Sen...ja säg det. Alltid går det att kolla in nån Star Wars eller Marvelfilm. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar