torsdag 5 januari 2012

Några timmar till innan trettondagsafton är slut och övergår i trettondagen. Det har varit en bra dag, jag har mått mycket bättre, varken yr eller vimsig. Inget kallsvettande eller liknande.
Jag har väl förlikat mig med mitt nya gips, vi kommer lite bättre överens idag. Framför allt sen jag fick hjälp av mamma att fixa bort det som skavde på hälsenan.

Dagen har varit lugn med lite jobb och sen toppenroligt besök av mycket goda vänner från Östersund. Mer av den varan vill jag ha!!! Så alla mina vänner i Östersund bör planera in en resa hit....snarast.....ja alla andra vänner som bor nån annanstans är förstås också mer än välkomna!! Det blir mindre jobbigt att ha gips när huset är fyllt av goda vänner. Synd bara att Sudden inte hann träffa dem, men nu är han hemma igen. Trött kom han hem med buss halv åtta.

Jag har ägnat en del tid åt både skidor och skidskytte idag också....Jag vrålade och hejade för full hals under stafetten....Tjoho!! Hellner gjorde ju också ett bra lopp innan skidskyttet  idag. Kul för honom och för mig som tittade. Sen avslutades sportdagen med att Modo vann sin match mot Timrå. Då är det bara småkronorna kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar