torsdag 5 januari 2012

Sitter och går igenom almanackan och antalet veckor där det ska in musikundervisning och ser till min förskräckelse att det går bort många måndagar...Det är lovdagar och studiedagar som ställer till det. Men som tur är kan vi ju stuva om ifall det behövs Nu har vi i alla fall tittat i läroplanen och gjort en grovplanering för terminen. Tiden fram till sportlovet är dessutom planerad lite mer i detalj, men utrymme för improviseringar finns..

När vi hade planerat klart gick det en stund sen tittade mina Östersundsvänner in ett tag. De skulle vidare till
Ö-vik för att först bada och sen kolla hockey innan de åker tillbaka till Jämtland. Snabba ryck....Det var jättekul att ses, alldeles för kort bara. Dessutom var det synd att Sudden inte var hemma och fick träffa dem han också men vi får hoppas att det kommer fler tillfällen snart!

Nu sitter jag i soffan och kollar slalom, nyss var det skidor. I kaminen sprakar elden och jag mår riktigt bra! Mamma har gått på affären för att fylla på vårt kylskåp...just nu är det ödsligt tomt därinne. Hon hjälpte mig dessutom tidigare idag så att det som skavde bak i hälen togs bort, så nu känns det inte lika obehagligt och ont längre. Härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar