lördag 21 januari 2012

Upptäcker att jag inte har skrivit sen jag bänkade mig för att se skidskytte igår....det gick ju fantastiskt bra för Anundsjös stolthet, Fredrik Lindström. Så oerhört roligt för honom att få den framgången. Dessutom så häftigt att hans föräldrar var på plats och fick se det hela live! Själv fick jag nästan andnöd framför teven när jag upptäckte att han hade chans att vinna....
Med hjärtat i halsgropen var det dags att hacka grönsaker till tacobuffén, skålarna fylldes och det hela var klart lagom till dess att gästerna kom. Barn och vuxna åt sig mätta...det blev mycket kvar...och jag som var orolig att det inte skulle räcka....Nu blir det till att hitta på lite olika rätter med det som är kvar. Paprikasoppa en dag kanske, nåt med champinjoner en annan dag....lite tortillarullar till lunch kanske....helt vanlig taco nån dag också....
Det blev i alla fall en lyckad fest igår kväll, vi hade jättetrevligt. Fast vi var många kändes det inte så...det ryms många i vårt nya hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar