lördag 4 februari 2012

Äntligen har den moderne Sherlock kommit tillbaka på TV, en helt suverän serie.  Det satt fint att kolla in den efter melodifestivalen som jag faktiskt såg. Jag var ju bara tvungen att se hur det gick för Thorsten, trots det tillstånd han såg ut att vara i lyckades han framföra sin låt helt okej. Han är speciell Thorsten...barfota reser han sig igen....Men när han tafsade programledaren på rumpan, då gick han över gränsen, Thorsten!
 
Men mina favoriter var Dead By April fast jag kan tänka mig att det är många som inte tycker att de passar in. Fast uppenbarligen var det fler än jag som gillar rock eftersom de gick direkt till Globen. DBA:s  blandning av riktigt tung rökig rock och melodiösa slingor är geniala tycker jag. Nu lockar sängen, jag har i alla fall inte så ont i knäet längre, det har mått bra av vilan idag. I morgon tar jag nya tag.

5 kommentarer:

  1. nej, har jag missat första avsnittet i serie två! Gud så hemskt! Var såg du det? om snabbt svar anhålles!

    Bk

    SvaraRadera
  2. Jag tror att avsnittet går i repris den 6:e......

    SvaraRadera