tisdag 13 mars 2012

Här följer de blåsiga dagarna på varandra. I förmiddags frös jag så jag var stel som en pinne. Arbetade på biblioteket och där kändes det som om vinden blåste rakt in....förmodligen gjorde den det också, genom alla fönsterspringor.
I Norrflärke var det inte lika kallt inomhus men jag höll nästan på att blåsa bort på väg in....tur att inga barn blåste iväg under rasterna. För andra dagen i rad var alla på plats, underbart!!

Efter jobbet plågade jag mitt knä ett tag. Sjukgymnastik, nödvändigt ont. Nu värker det som tusan igen,men jag hoppas det blir bättre innan det är dags för oss att gå på möte inför årskurs sju ikväll. Som lärare i sexan har jag varit med på många såna möten under de år jag arbetade i Solberg, då kändes det väldigt avlägset att Sudden skulle börja sjuan. Men nu är det alltså dags!

En positiv sak som jag glömde, vi mätte min knäböj idag...nu är det nittio grader. Sist vi mätte var det sjuttio så det går verkligen framåt! Dessutom började jag träningen med att cykla idag, det var länge sen sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar