söndag 17 juni 2012



Efterrätt
Efter att ha ätit en god laxmiddag fick vi trevligt överraskningsbesök ett tag. De stannade inte så länge så vi hann inte bjuda på nåt fika, men titta på det lilla huset där vår egen Hustomte bor hann vi med i alla fall. Fast han var inte hemma....
Hade de stannat en stund till hade vi bjudit på jordgubbar men förhoppningsvis kommer de tillbaka en annan gång så vi får bjuda på fika då i stället. 
Medan vi åt jordgubbarna passade jag på att kolla slutet på Sherlock-filmen jag började se häromdagen. Filmen var riktigt bra, men jag kan inte hjälpa att jag hela tiden såg Iron Man framför mig....

I morgon är det jobb igen för mig, känner mig lite avundsjuk på Sudden som får sova ut. Hoppas han slipper näsblod  så att han verkligen får sovmorgon. Men jag ska inte vara alltför avis för det är inte så många dagar kvar till dess att jag kan vara ledig också. Jag mår i alla fall så mycket bättre, andas helt obehindrat genom näsan nu. Tack och lov att penicillinet biter. För första gången på länge känner jag mig frisk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar