måndag 23 juli 2012

Redan kväll, var tog den här dagen vägen då? Det gick bra att träna men det gjorde ont i knäet (och gör fortfarande ont för den delen). Jag vet inte om det är det faktum att jag har promenerat ovanligt mycket den senaste veckan som rår för det. Trots allt känns vila inte som nåt riktigt bra alternativ heller så det gäller väl att vara i farten lagom mycket de närmaste dagarna. Dessutom är det en punkt på baksidan av vaden som gör ont när jag går (och trycker på den)....konstigt och dumt.

Jag har åkt fram och tillbaka till stan några gånger på eftermiddagen, hade en stor kartong som skulle fraktas hem därför fick jag låna en transportbil. Men eftersom den stod nere i stan fick jag först åka dit med min egen bil och byta där. Åkte hem med grejorna, tog en kopp kaffe och sen åkte jag ner med den lånade bilen igen. Passade på att uträtta lite ärenden när jag ändå var där nere innan jag kunde åka hem igen, nu med min egen bil. När jag kom hem hade sonen precis ätit, omelett med en massa färska örter och ost. Så vi får nog dröja med middagen ett tag så att han hinner bli hungrig igen.

Måste säga att det är skönt utomhus. Inte alls så kallt trots att solen inte riktigt vill bryta fram genom molnen. Jag fryser inte om fötterna för ovanlighetens skull, bara det är ju sensationellt. Om en stund tänker jag ta mig en liten promenad, sen borde det vara dags för middag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar