söndag 26 augusti 2012

Det blev en vända till stan helt i onödan...ungefär hälften av tränarna dök aldrig upp så träningen ställdes in. Känns ju inte sådär jättekul när man kört fyra mil enkel väg och egentligen hade lust att vara hemma.
Jag tycker nog att det hör till god ton att ringa och säga att man inte kommer, eller skicka ett sms. Det är respektlöst med andra människors tid att bara strunta i att höra av sig tycker jag.
Alla kan glömma, det är mänskligt men jag har svårt att tänka mig att så många glömde samtidigt...
Nåja det är inte lönt att sitta här och vara sur och arg för det, vi får tänka positivt i stället....vi kom ju hem mycket tidigare än vi tänkt oss!

Jag har i alla fall satt mig med jobbet här hemma i stället så nu är jag klar med det. Funderar vad jag ska hitta på nu, träna lite kanske och sen läsa innan det är dags att koja. Så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar