lördag 13 oktober 2012

Åkte ner till stan med sonen som hade träning, sen satt jag och skrev en del papper på klubben. När det var klart åkte jag hemåt med lite ätbart i en låda.....väl hemma var jag så hungrig så jag hade kunnat äta det dubbla. Sonen är kvar hos en kompis till i morgon så då blir det en tur ut mot kusten igen.

Zappade precis förbi ett program som går på trean. Det heter "Dance moms" och de vuxna verkar inte vara riktigt kloka i det programmet. De bara skäller på varandra....... och de små ser inte ens glada ut. Undrar hur kul det är att dansa då även om man vinner en fin pokal?

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på att göra resten av dagen. Träna mitt knä är en sak, inget jag ser fram emot dock.....tvätt finns i massor men med garderoben utspridd över hela huset vet jag inte i vilken ände jag ska börja....kanske kan jag strunta i det till nästa helg. Då är det förhoppningsvis klart här hemma. Städa är inte att tänka på, jag har sopat täckpappen det får räcka. Jag skulle behöva göra en del jobb ute men med regnet hängande i luften lockar inte det heller. Jag tror att jag ska måla en stund kanske så kan jag med gott samvete slappa sen...Ja, just ja...träna knäet också....




Äntligen mat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar