lördag 13 oktober 2012

Nu har jag en sak som jag undrar över igen. Av vilken anledning visas filmer på teve där samma skådespelare plötsligt dyker upp i flera kanaler samtidigt....det är jätteförvirrande för en zappare som jag! Hur i hela friden ska jag kunna hålla reda på i vilken film han började som rund kille som blev dumpad av tjejen och i vilken av filmerna han är ...ja vadå?

Sitter representanter för de olika kanalerna på rummet efter nån teve-fest och slår med tärningen och bestämmer vilka skådespelare som ska få extra mycket tid? Få se nu vecka 41 på lördag då låter vi Ryan Reynolds ha sin stund i rampljuset....nån annan helg är det nån annan skådespelares tur. Och just ja, Sandra Bullock måste ju vara med, minst varannan helg....

Det finns hur många filmer, med hur många skådespelare som helst...lite variation skulle inte skada....allt för att minska min förvirring. Om det inte handlar om Yoda, Vader eller nån annan karaktärsskådis....de kan få vara på hur många kanaler som helst utan att skapa förvirring, i alla fall för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar