fredag 17 juli 2015

Vindarna har inte varit de varmaste idag men trots det blev dagen alldeles underbar. Efter att ha skjutsat sonen till jobbet tog jag en promenad för att lägga upp strategierna för dagen. Det gick fort eftersom jag inte hade några större planer så jag fortsatte promenera och passade på att njuta av solen istället. Väl hemma körde jag några tvättmaskiner, åt därefter lunch hos mamma och sen städade jag bilen. In och utvändigt, väldigt behövligt. 

Det fick räcka som dagens jobb, sen kunde jag ju då unna mig att lägga mig i hängmattan och läsa en bra bok. Precis vad jag gjorde.....fast middag fixade jag till i alla fall. Man blir ju hungrig fast man inte gör så mycket och sonen som jobbat hade ju gjort sig förtjänt av mat. 

Nu lutar jag mig tillbaka i hängmattan igen, boken är inte riktigt slut ännu.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar