tisdag 10 april 2012

Grått, mulet och trist utomhus, det skulle gärna kunna få vara några plusgrader till så att snön försvinner snabbare.
Högarna med kokböcker ska flyttas idag, kycklingarna ska hoppa ner i sina kartonger. Jag tror att de behöver hjälp, inte lär de gå dit själv...
Sjukgymnastiken ska få ett besök, jag behöver träna knäet igen. Nu är det slut på slövilan.
Det blir ingen resa till stan i dag i alla fall, för kompisen Sudden skulle hälsa på är sjuk. Jag hade tänkt köpa färg till köket när jag ändå skulle skjutsa honom, så jag får fundera när jag ska planera in den resan i stället.
Nu har jag precis ätit frukost....världens nyttigaste..NOT! Anna Skipper skulle få spel...jag åt pizzarester! Mmmm, inte nyttigt men gott! Funderar på att göra bort träningen redan nu så får jag bara vara hemma sen, eftersom Sudden sover kan jag ju lika gärna passa på. Återkommer i ärendet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar