lördag 16 juni 2012

Jag tycker inte att jag har varit i solen särskilt mycket idag....trots det kliar det på armar och i ansikte nåt alldeles infernaliskt....Armarna är rödflammiga av utslag, så jag undrar hur jag ser ut i ansiktet? Jag borde förstås haft långärmat och keps för att skydda huden från solen men jag tycker ju inte att jag varit i solen särskilt mycket. Hoppas att det inte håller i sig alltför länge bara. Bra penicillin som gör att mina bihålor inte är lika fulla men dumt penicillin som gör att jag inte tål sol....inte ens pyttelite....Jag funderar om man kan ta Tavegyl till den här penicillinsorten...det kliar....
Marinerat fläskkött, squash, lök, tomater och potatispaket.
Ikväll passade det att grilla. Vi hade glömt äta lunch därför blev det middag lite tidigare. Till köttet, grönsakerna och potatisen åt vi mozarella och halloumi också....Nu har jag duschat och ligger i soffan framför teven och slappar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar